جلوگیری از بروز رسانی اتوماتیک آنتی ویروس کاسپر

دیروز مقاله ای مرتبط با این مطلب با عنوان "آموزش غیر فعال کردن بروز رسانی نرم افزار ها از طریق آنتی ویروس Kaspersky" در سایت فعال شد که پیشنهاد میکنم آن را بخوانید . در بعضی از مواقع آنتی ویروس به صورت کامل نسخه پچ بروز رسانی را دریافت و نصب نمی کند . همین موضوع ممکن است برای شناسایی بدافزار ها در آینده شما را با مشکل مواجه کند . بعضی از کاربران آخرین نسخه پچ Update را دانلود کرده و دوست دارند به صورت دستی آنتی ویروس را بروز رسانی کنند . در ادامه روش انجام اینکار توضیح داده می شود . 

جلوگیری از بروز رسانی اتوماتیک آنتی ویروس کاسپر

آنتی ویروس های شرکت کاسپر اسکای به صورت دائم به سرور متصل شده و آخرین نسخه بروز رسانی را دانلود و نصب می کنند . به هر دلیلی ممکن است نخواهید به صورت خودکار اینکار انجام شود . 

بر روی آیکون نرم افزار در نوار وظیفه یا دسکتاپ دابل کلیک کنید تا اجرا شود . سپس بر روی گزینه Settings کلیک کنید .  

 از بروز رسانی اتوماتیک آنتی ویروس کاسپر 1

سمت راست تنظیمات اصلی نرم افزار قرار دارد . گزینه Additional را انتخاب کنید . اولین گزینه Update settings می باشد . بر روی آن کلیک کنید . 

 از بروز رسانی اتوماتیک آنتی ویروس کاسپر 2

همانطور که مشاهده می کنید کاسپر به صورت اتوماتیک پچ بروز رسانی را دانلود و نصب می کند . با انتخاب گزینه prompt for permission to instal before downloading update از برنامه می خواهید قبل از بروز رسانی از طریق اعلان از شما مجوز نصب را دریافت کند .  گزینه سوم هم به طور کامل آپدیت خودکار را متوقف می کند و باید به صورت دستی اینکار توسط کاربر انجام شود . 

 از بروز رسانی اتوماتیک آنتی ویروس کاسپر 3

با انتخاب گزینه Setup Update Run Mode می توانید از طریق پنجره نمایش داده شده تنظیمات بروز رسانی را به صورت اتوماتیک / دستی / روزانه / ماهانه / بعد از شروع کار نرم افزار تنظیم کنید که بهترین گزینه اتوماتیک می باشد .  

 از بروز رسانی اتوماتیک آنتی ویروس کاسپر 4

در صورتیکه بخواهید از طریق سرور یا سیستم خودتان آنتی ویروس را بروز رسانی کنید کافیست بر روی گزینه Select Update Source کلیک کرده و مسیر پچ دانلود شده را انتخاب کنید .  

 از بروز رسانی اتوماتیک آنتی ویروس کاسپر 5

لطفا نظر خودتان را برای ما ارسال کنید تا نقاط قوت و ضعف مطالب مشخص شده و در جهت بهبود کیفیت محتوای سایت بتوانیم قدم موثر تری برداریم .

 


مطالب مرتبط

آموزش دانلود از یوتیوب بدون نرم افزار

آموزش جدا کردن کلمه یا متن بعد از کارکتر خاص در اک

آموزش استفاده از فلش مموری در اندروید

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

دارای رتبه 5 بواسطه 5 بر اساس 1 رأی
This comment was minimized by the moderator on the site

thanks a lot

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان -
Rate this post:
0 Characters
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما