تبدیل فیلم / ویدئو به صورت آنلاین به فرمت های رایج

حتما برای شما هم پیش آمده است که بخواهید یک فیلم یا ویدئویی که از اینترنت دانلود کرده اید را جهت پخش در تلفن همراه یا دستگاه پخش خانگی تبدیل کنید . برای انجام اینکار روشهای مختلفی وجود دارد که هر کدام دارای یکسری مزایا و معایب هستند . به تازگی با وب سایتی آشنا شدم که به صورت رایگان با امکانات بالا اینکار را برای شما انجام میدهد . 

Apowersoft Free Online Video Converter یک برنامه عالی است که برای ویندوز و سیستم عامل مک در دسترس می باشد. این مبدل ویدئویی رایگان بهترین کانورتور در تبدیل فیلم ها می باشد، زیرا می تواند فیلم ها را به هر نوع فرمت ویدیویی و صوتی با سرعت شگفت انگیز تبدیل کند. فرمت های رسانه های خروجی سازگار با بیشتر دستگاه های تلفن همراه مانند آیفون XS ، آیفون 8 پلاس، آیفون 8، آیفون XS، آیفون XR، گلگسی S9+ و Nexus 6P, LG G7 می باشد . بهترین مزیت این وب سایت رایگان بودن آن می باشد که پیشنهاد میکنم جهت تست هم که شده از آن استفاده کنید .

1. ابتدا وارد وب سایت Apowersoft  شوید . وسط صفحه بر روی Select File To Start کلیک کنید . اگر بار اول از این برنامه بخواهید استفاده کنید باید لانچر سایت را دانلود و ابتدا نصب کنید . بعد از کلیک بر روی کلید آبی رنگ یک فایل 1 مگی جهت دانلود در دسترس کاربر قرار می گیرد که باید ابتدا آن را دانلود سپس نصب کنید . 

 تبدیل فیلم ویدئو به mp3 Gif 1

2. وسط صفحه بر روی Select File To Start کلیک کنید . فایل مورد نظرتان را جهت آپلود و تبدیل فرمت وارد وب سایت کنید . 

 تبدیل فیلم ویدئو به mp3 Gif 2

3. بعد از اضافه کردن ویدئو پنجره تنظیمات باز می شود . پایین صفحه سمت راست بر روی کلید Format کلیک کنید . با انتخاب این گزینه می توانید مشخص کنید ویدئو شما تبدیل به چه فرمتی شود .  بخش اول مربوط به فرمت های ویدئویی و بخش دوم مربوط به فرمت صوتی می باشد . 

 تبدیل فیلم ویدئو به mp3 Gif 3

4. از طریق منوی Setting می توانید تنظیمات مربوط به رزولوشن را تغییر بدهید . 

 تبدیل فیلم ویدئو به mp3 Gif 4

5. بالای صفحه از طریق کلید Edit می توانید فقط یک بازه زمانی خاص از فیلم را تبدیل کنید . همچنین امکان اضافه کردن واترمارک در جای مشخص که خودتان تعیین می کنید نیز روی ویدئو وجود دارد . 

 تبدیل فیلم ویدئو به mp3 Gif 5

6. در پایان بر روی کلید Convert کلیک کنید . یک پنجره باز می شود که باید مشخص کنید خروجی در کجا ذخیره شود . همانطور که مشاهده می کنید پروسه تبدیل آغاز می شود و بسته به حجم فایل چند دقیقه ای زمان می برد .   

 تبدیل فیلم ویدئو به mp3 Gif 6

 تبدیل فیلم ویدئو به mp3 Gif 7

لطفا نظر خودتان را برای ما ارسال کنید تا نقاط قوت و ضعف مطالب مشخص شده و در جهت بهبود کیفیت محتوای سایت بتوانیم قدم موثر تری برداریم  . 


مطالب مرتبط

غیر فعال کردن نوتیفیکیشن / Notifications سایت ها د

اضافه کردن متن یا یک کلمه به ابتدا و انتهای ستون ه

آموزش تعویض / ارتقاء کیس کامپیوتر

نظرات (0)

دارای رتبه 0 بواسطه 5 بر اساس 0 رأی
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان -
Rate this post:
0 Characters
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما