آموزش حذف کردن تگ و عکس های تگ شده از اینستاگرام

زمانی که شخصی شما را روی یک عکس یا ویدئو تگ می‌کند آن تصویر خودبه‌خود در پروفایل شما و در قسمت Photos of You ذخیره می‌شود . تگ کردن به این معناست که شما اکانت اینستاگرام یک کاربر دیگر را به تصویری که در پروفایل خود آپلود می‌کنید، اضافه کنید. به عنوان مثال تصور کنید که با دوست خود یک عکس زیبا گرفته و قصد دارید که آن را اکانت اینستاگرام خود آپلود کنید. در این شرایط اگر دوست شما هم اکانت اینستاگرام داشته باشد، می‌توانید در حین آپلود عکس مورد نظر، اکانت وی را به بخشی از تصویر که مربوط به او می‌شود تگ یا اضافه کنید. با انجام این عمل بینندگان عکس آپلود شده شما با لمس آن می‌توانند به اکانت دوستتان هم دسترسی پیدا کنند. اینستاگرام این قابلیت را فراهم می‌کند تا کاربران آن دسته از عکس‌هایی که مورد پسندشان نیست و در آن‌ها تگ شده‌اند را از لیست عکس‌های تگ شده خود پنهان کنند. برای انجام این عمل کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

 حذف کردن تگ و عکس های تگ شده از اینستاگرام 1

 

طبق قانون نانوشته ی ( عکس چهره ی ما توسط دوربین گوشی دیگران به بدترین شکل ممکن گرفته می شود!!!!!) شاید مایل باشید که قبل از تگ شدن ، یک بار عکس توسط خود شما رویت شود.
با من همراه باشید:

برای این کار ابتدا آیکون مشخص شده در شکل زیر را لمس کنید

 حذف کردن تگ و عکس های تگ شده از اینستاگرام 2

حال گزینه ی Photos of You را لمس کنید

 حذف کردن تگ و عکس های تگ شده از اینستاگرام 3

در این مرحله شما باید گزینه ی Add Automatically  را غیرفعال کنید . گزینه Add Automatically مربوط به حالت آپلود اتوماتیک عکس می‌شود و گزینه Add Manually حالت دستی آن را فعال می‌کند.

 حذف کردن تگ و عکس های تگ شده از اینستاگرام 4

بعد از اعمال این تنظیم ، عکس هایی که شما بر روی آن تگ شدید به شما نمایش داده می شود و شما میتوانید تنظیمات دلخواه را بر روی عکس اعمال کنید. با لمس گزینه Keep in Photo of you و فعال کردن آن می توانید عکس تگ شده را نگهداری کنید . همچنین با انتخاب گزینه Remove Tag می توانید تگ را حذف کنید .  

 حذف کردن تگ و عکس های تگ شده از اینستاگرام 5

اینستاگرام این قابلیت را ارائه می‌کند تا کاربر به لیست تمام عکس‌هایی که به آن‌ها تگ شده دسترسی داشته باشد. به منظور مشاهده لیست این عکس‌ها کافیست که وارد بخش پروفایل اکانت اینستاگرام خود شده و آیکونی که شبیه به نماد و پلیس و یک آدمک درون آن است را لمس کنید. این امکان وجود دارد که شما به طور اتوماتیک و همچنین دستی تمام این عکس‌ها را در پروفایل خود هم آپلود نمایید. به منظور کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.


با استفاده از روش فوق می‌توانید یک عکس را از لیست عکس‌هایی که در آن‌ها تگ شده‌اید پنهان کنید. این امکان وجود دارد که صورت آنی چند عکس را هم در این لیست پنهان نمایید. بدین منظور در دستگاه‌های آی او اسی مراحل زیر را طی کنید:

به بخش پروفایل اکانت خود مراجعه کرده و آیکون شبیه به نماد پلیس با یک آدمک درون آن را لمس کنید. (به لیست عکس‌هایی که در آن‌ها تگ شده‌اید مراجعه نمایید).
آیکون سه نقطه موجود در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس کنید.
گزینه Edit Tags را انتخاب کنید.
حال عکس‌هایی را انتخاب کنید که قصد دارید از لیست موجود پنهان شوند.
نهایتا گزینه Hide from Profile را انتخاب کنید.

 حذف کردن تگ و عکس های تگ شده از اینستاگرام 6

لطفا نظر خودتان را برای ما ارسال کنید تا نقاط قوت و ضعف مطالب مشخص شده و در جهت بهبود کیفیت محتوای سایت بتوانیم قدم موثر تری برداریم  . 


مطالب مرتبط

آموزش طراحی اینفوگرافیک در فتوشاپ

زیبا نویسی در اینستاگرام

آموزش دانلود از یوتیوب بدون نرم افزار

نظرات (0)

دارای رتبه 0 بواسطه 5 بر اساس 0 رأی
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان -
Rate this post:
0 Characters
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما