نحوه دیدن متن آهنگ در Spotify

Spotify با نمایش متن آهنگ در برنامه، خواندن همراه با یک آهنگ را آسان می کند. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه این اشعار را در Spotify در وب، دسکتاپ و تلفن های همراه آشکار کنید. متن آهنگ به چندین زبان در این سرویس پخش موجود است. با این حال، همه آهنگ ها شعر خود را در دسترس ندارند.علاوه بر این، به خاطر داشته باشید که Spotify ویژگی ها را به آرامی عرضه می کند. ممکن است ویژگی متن آهنگ هنوز به حساب شما نرسیده باشد:
نکته مهم: اسپاتیفای در اخرین بروز رسانی ویژگی اشعار را برای همه در سراسر جهان در دسترس قرار داده است. مطمئن شوید که برنامه Spotify را در تلفن هوشمند یا رایانه خود به روز کرده و شروع به خواندن کنید.

نحوه تغییر رنگ یک شی در Adobe Photoshop

آیا رنگ متفاوتی را برای یک شی در عکس خود ترجیح می دهید؟ اگر چنین است، از ابزار Adobe Photoshop's Replace Color برای تغییر رنگ استفاده کنید. این آسان است و فتوشاپ قابلیت این را دارد که کارهای سنگین را برای شما انجام می دهد. در ادامه نحوه انجام آن آمده است . پس با ما همراه باشید :

نحوه تغییر کشور یا منطقه در فروشگاه Google Play

کشور یا منطقه ای که در آن زندگی می کنید بسیاری از مواردی را که می توانید بصورت آنلاین مشاهده کنید تعیین می کند. این شامل برنامه ها ، بازی ها ، فیلم ها و برنامه های تلویزیونی از فروشگاه Google Play است. ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید آن را تغییر دهید پس با ما همراه باشید :

نحوه تغییر یا بازنشانی گذرواژه Spotify

اگر می خواهید رمز عبور Spotify خود را تغییر دهید یا می خواهید رمز عبور را همانطور که فراموش کرده اید بازنشانی کنید ، Spotify این کار را آسان می کند. ما به شما نشان می دهیم که چگونه این کار را برای حساب خود انجام دهید.برای تغییر یا بازنشانی رمز عبور خود ، از وب سایت Spotify در Windows ، Mac ، Linux ، Chromebook ، iPhone ، یا تلفن Android خود استفاده خواهید کرد. خود برنامه Spotify گزینه تغییر یا بازنشانی رمز عبور را ارائه نمی دهد:

نحوه بارگیری آلبوم از Google Photos

Google Photos مکانی عالی برای پشتیبان گیری و ذخیره عکس ها و فیلم های گرانبها است. با این حال ، لازم نیست همه چیز را برای همیشه در اینترنت نگه دارید. فقط بارگیری آلبوم های Google Photos از رایانه یا سایت تلفن همراه امکان پذیر است. متأسفانه ، نمی توان آن را از طریق برنامه iPhone یا Android انجام داد. صرف نظر از این ، انجام آن بسیار ساده است و این روند در دسکتاپ و تلفن همراه یکسان است. ما نحوه بارگیری آلبوم های Google Photos خود را به شما نشان خواهیم داد پس در ادامه با ما همراه باشید:

پیوند فایل Google Drive را به بارگیری مستقیم تبدیل کنید

همه ما با آن صفحه وب ناخواسته مواجه شده ایم که وقتی روی پیوند فایل Google Drive کلیک می کنید باز می شود. خوشبختانه ، با یک راه حل ، می توانید یک لینک بارگیری مستقیم برای پرونده های خود ایجاد کرده و آن صفحه وب را دور بزنید. ما به شما نشان می دهیم که چگونه فابل Google Drive را به بارگیری مستقیم تبدیل کنید با ما همراه باشید: