نحوه جدا کردن فیسبوک از اینستاگرام

اگر دیگر نمی‌خواهید محتوا را ارسال کنید و ترجیح می‌دهید حساب‌های خود را جدا نگه دارید، به راحتی می‌توانید حساب‌های فیسبوک و اینستاگرام را لغو کنید. در اینجا نحوه انجام این کار در دسکتاپ آورده شده است.در ادامه با ما همراه باشید :

نحوه حذف ریتوییت در توییتر

به طور تصادفی توییت شخصی را در توییتر بازنشر کردید؟ اگر چنین است، تنها چند کلیک طول می کشد تا آن ریتوییت حذف شود.هنگامی که یک ریتوییت را حذف می کنید، توییتر فقط توییت بازتوییت شده را از نمایه شما حذف می کند. توییت اصلی (توئیتی که بازتوییت کردید) دست نخورده باقی می ماند. در ادامه با ما همراه باشید با نحوه حذف ریتوییت در توییتر :

نحوه پنهان کردن پست در فیس بوک

آیا می خواهید یک پست مخفی را به جدول زمانی خود بازگردانید تا همه بتوانند آن را ببینند؟ اگر چنین است، فیسبوک به راحتی می‌تواند پست‌های مخفی شما را آشکار کند.هنگامی که یک پست را باز می کنید، پست در جدول زمانی شما در دسترس قرار می گیرد. بعداً، اگر نظرتان تغییر کرد، می‌توانید پست را دوباره مخفی کنید و دوباره پنهان کنید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه این کار را در دسکتاپ و موبایل انجام دهید پس با ما همراه باشید :

ترفند استوری واتس اپ

وضعیت WhatsApp شما (که به صورت استوری ظاهر می شود) به طور پیش فرض برای همه افراد موجود در لیست مخاطبین شما قابل مشاهده است. با این حال، ممکن است بخواهید وضعیت خود را از دوستان خاصی پنهان کنید. در اینجا نحوه انجام این کار در WhatsApp آورده شده است.در ادامه با ما همراه باشید :

چگونه می توانید اشتراک YouTube Premium خود را لغو کنید

YouTube Premium ویژگی های زیادی را ارائه می دهد ، اما اگر از آنها استفاده نمی کنید ، عاقلانه است که اشتراک پولی خود را لغو کنید. ما به شما نحوه لغو YouTube Premium را در دسکتاپ و تلفن همراه نشان خواهیم داد.پس با ما همراه باشید :

نحوه فعال کردن حالت تاریک Snapchat در iPhone

آیا می خواهید آن رنگ های روشن را تحت کنترل نگه دارید؟ با استفاده از حالت تاریک Snapchat ، می توانید کل برنامه خود را برای مشاهده در شب مناسب تر کنید. ما به شما نشان می دهیم که چگونه این حالت را در iPhone خود فعال کنید.پس با ما همراه باشید :