نحوه حذف لیست پخش در Spotify

برنامه Spotify Music (اسپاتیفای) یک سرویس پخش موسیقی است. برای درک بهتر می‌توان آن را به یک ایستگاه رادیویی پخش آهنگ تشبیه کرد؛ با این تفاوت که در این ایستگاه همیشه آهنگ‌های محبوب و درخواستی شما پخش خواهد شد. بیشتر تجربه Spotify حول لیست های پخش می چرخد. هزاران لیست پخش عمومی وجود دارد که توسط خود Spotify و افرادی مانند شما ایجاد شده است. به احتمال زیاد شما تعداد کمی در کتابخانه خود جمع کرده اید. ما به شما نشان می دهیم که چگونه از شر آنها خلاص شوید. با ما همراه باشید با نحوه حذف لیست پخش در  Spotify :

آموزش مرتبط: دانلود از SoundCloud
نحوه حذف لیست پخش Spotify
لیست های پخش که ایجاد کرده اید می توانند برای همیشه حذف شوند. این روند در iPhone ، iPad ، Android ، دسکتاپ و برنامه های وب یکسان است. ابتدا به برگه "Library" بروید و لیست پخش مورد نظر خود را پیدا کنید:

نحوه نحوه حذف لیست پخش در Spotify 2روی نماد منوی سه نقطه ضربه بزنید یا کلیک کنید:

نحوه نحوه حذف لیست پخش در Spotify 3"حذف لیست پخش"(Delete Playlist) را از منو انتخاب کنید. در دسکتاپ ، به سادگی "حذف"(Delete) است:

نحوه نحوه حذف لیست پخش در Spotify 4از شما خواسته می شود تأیید کنید که واقعاً می خواهید لیست پخش را "حذف"(Delete) کنید. شما نمی توانید لیست پخش را بازیابی کنید:

نحوه نحوه حذف لیست پخش در Spotify 5نحوه لغو دنبال کردن لیست پخش در Spotify
به دلایل واضح ، نمی توانید لیست های پخش را که ایجاد نکرده اید حذف کنید. می توانید لیست های پخش را که دنبال کرده اید از کتابخانه خود حذف کنید. این روند در iPhone ، iPad ، Android ، دسکتاپ و برنامه های وب یکسان است. ابتدا به برگه "Library" بروید و لیست پخش مورد نظر خود را پیدا کنید:

نحوه نحوه حذف لیست پخش در Spotify 6اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی نماد قلب سبز ضربه بزنید یا کلیک کنید. این کار لیست پخش را لغو می کند:

نحوه نحوه حذف لیست پخش در Spotify 7این تنها چیزی است که می توانید لیست پخش Spotify را حذف کنید. اکنون می توانید بر روی لیست پخش هایی که هنوز از آنها لذت می برید تمرکز کنید ، به آنها عشق بورزید و مطمئن شوید که همیشه برای گوش دادن در دسترس هستند:

موفق باشید!

لطفا نظر خودتان را برای ما ارسال کنید تا نقاط قوت و ضعف مطالب مشخص شده و در جهت بهبود کیفیت محتوای سایت بتوانیم قدم موثرتری برداریم.

 


مطالب مرتبط

آموزش طراحی اینفوگرافیک در فتوشاپ

زیبا نویسی در اینستاگرام

آموزش جدا کردن کلمه یا متن بعد از کارکتر خاص در اک

نظرات (0)

دارای رتبه 0 بواسطه 5 بر اساس 0 رأی
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان -
Rate this post:
0 Characters
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما