نحوه فعال کردن حالت تاریک در YouTube

حالت تاریک YouTube تجربه مشاهده آسان تری را برای شما فراهم می کند. هنگام تماشای فیلم در تاریکی یا شب بسیار زیبا است. تم تیره YouTube در وب سایت YouTube و برنامه های تلفن همراه YouTube برای iPhone ، iPad و Android موجود است. با ما همراه باشید با نحوه فعال کردن حالت تاریک در Youtube :

آموزش مرتبط: تماشای یوتیوب بدون فیلتر شکن
حالت تاریک را در وب فعال کنید
در وب سایت رومیزی YouTube ، روی نماد نمایه خود که در گوشه سمت راست بالای صفحه موجود است ، کلیک کنید. سپس گزینه "ظاهر: تم دستگاه"(Appearance: Device Theme) را در منو انتخاب کنید:

نحوه نحوه فعال کردن حالت تاریک در YouTube 2اگر وارد سیستم نشده اید ، به جای آن روی دکمه منو (به نظر می رسد مانند سه نقطه عمودی) کلیک کنید.
همان گزینه "ظاهر: تم دستگاه"(Appearance: Device Theme) را در اینجا پیدا خواهید کرد:

نحوه نحوه فعال کردن حالت تاریک در YouTube 3به طور پیش فرض ، YouTube تنظیمات طرح زمینه رایانه شما را دنبال می کند. "صفحه تیره"(Dark Theme) را از صفحه زیر انتخاب کنید. این تنظیم فقط برای مرورگر وب فعلی شما اعمال می شود ، بنابراین باید تم تیره را در هر رایانه ای که استفاده می کنید فعال کنید - با حساب Google شما همگام سازی نمی شود:

نحوه نحوه فعال کردن حالت تاریک در YouTube 4برای لغو این تغییر ، دوباره روی عکس نمایه یا دکمه منوی سه دکمه خود کلیک کنید ، "ظاهر تیره"(Appearance: Dark) را انتخاب کنید و "استفاده از تم دستگاه"(Use Device Theme) (اگر رایانه شما از حالت روشنایی در کل سیستم استفاده می کند) یا "تم روشن"(Light Theme) را انتخاب کنید. برای حالت تاریک کامل روی دسکتاپ خود ، حالت تاریک را در مرورگر Google Chrome ، Mozilla Firefox یا Microsoft Edge فعال کنید. همچنین می توانید یک تم تیره را در Gmail فعال کنید. همچنین می توانید حالت تاریک داخلی ویندوز 10 را فعال کنید:
حالت تاریک را در iPhone و iPad فعال کنید
برنامه YouTube برای iPhone و iPad گزینه حالت تاریک خاص خود را نیز دارد. برای فعال کردن آن ، برنامه را باز کنید و روی نماد نمایه خود در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید:

نحوه نحوه فعال کردن حالت تاریک در YouTube 5در مرحله بعد ، روی "تنظیمات"(Settings) موجود در پایین منوی ظاهر شده ضربه بزنید:

نحوه نحوه فعال کردن حالت تاریک در YouTube 6گزینه "عمومی"(General) را انتخاب کنید:

نحوه نحوه فعال کردن حالت تاریک در YouTube 7در نهایت ، روی "تم تیره"(Dark Theme) تغییر وضعیت دهید:

نحوه نحوه فعال کردن حالت تاریک در YouTube 8برای استفاده مجدد از تم روشن معمولی YouTube ، به این منوی فرعی برگردید و نوار لغزنده "Dark Theme"را خاموش کنید:
حالت تاریک را در Android فعال کنید
مانند سایر سیستم عامل ها ، برنامه YouTube for Android از تنظیمات موضوع دستگاه شما در سراسر سیستم پیروی می کند. اما اگر نمی خواهید همه چیز در تلفن یا رایانه لوحی Android شما در حالت تاریک باشد ، می توانید آن را به صورت دستی در برنامه YouTube تغییر دهید. با باز کردن برنامه در دستگاه Android خود و ضربه زدن روی عکس نمایه خود در گوشه سمت راست بالای صفحه شروع کنید:

نحوه نحوه فعال کردن حالت تاریک در YouTube 9در مرحله بعد ، گزینه "تنظیمات"(Settings) موجود در پایین منو را انتخاب کنید:

نحوه نحوه فعال کردن حالت تاریک در YouTube 10از آنجا ، "عمومی"(General) را انتخاب کنید:

نحوه نحوه فعال کردن حالت تاریک در YouTube 11"ظاهر"( Appearance) را از لیست گزینه ها انتخاب کنید. این منو جایی است که می توانید بین تم تیره و روشن انتخاب کنید:

نحوه نحوه فعال کردن حالت تاریک در YouTube 12گزینه "استفاده از تم دستگاه"( Use Device Theme) به طور پیش فرض برجسته می شود. برای تغییر فوری رابط کاربری برنامه YouTube ، "تم تیره"( Dark Theme) را انتخاب کنید:

نحوه نحوه فعال کردن حالت تاریک در YouTube 13هر زمان که می خواهید به موضوع Light برگردید ، به منوی ظاهر بازگردید:
موفق باشید !

لطفا نظر خودتان را برای ما ارسال کنید تا نقاط قوت و ضعف مطالب مشخص شده و در جهت بهبود کیفیت محتوای سایت بتوانیم قدم موثر تری برداریم .

 

مطالب مرتبط

آموزش طراحی اینفوگرافیک در فتوشاپ

زیبا نویسی در اینستاگرام

آموزش جدا کردن کلمه یا متن بعد از کارکتر خاص در اک

نظرات (0)

دارای رتبه 0 بواسطه 5 بر اساس 0 رأی
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان -
Rate this post:
0 Characters
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما