دانلود از یوتیوب (یوتیوب دانلودر)

به صورت پیش فرض امکان دانلود از YouTube وجود ندارد و باید از طریق برنامه یا وب سایتهای که برای انجام اینکار طراحی شده است استفاده کنید . یوتیوب دانلودر های زیادی در اینترنت وجود دارد ولی یکی از بهترین آنها برنامه 4K Video Downloader می باشد . 4K Video Downloader نرم افزاری برای دانلود سریع ویدیو های با کیفیت از وبسایت هایی نظیر یوتیوب می باشد که رابط کاربری ساده نرم افزار به شما اجازه می دهد تا توسط کلید Paste Url لینک ویدیو را از Clipboard وارد کرده و به لیست دانلود خود اضافه کنید.

یکی از مزیت های نرم افزار 4K Video Downloader پشتیبانی از فرمت های جدید با کیفیت بالا می باشد. همانطور که می دانید فرمت های جدیدی مانند 4K و 8K که به تازگی وارد دنیای مجازی شده اند با کیفیت دو برابر و چهار برابر فایل های Full HD ارایه می شوند و نرم افزار های کمی از این فرمت ها پشتیبانی می کنند و قابلیت دانلود آن ها نیز در هر نرم افزاری وجود ندارد.

در مقاله قبلی برای دانلود از وب سایت یوتیوب وب سایت clipconverter.cc را معرفی کردم که آموزش آن با عنوان "دانلود از یوتیوب بدون نرم افزار" در سایت فعال شد . 
اما روش کار از طریق برنامه 4K Video Downloader نیاز به تنظیمات خاصی ندارد و بسیار کار کردن با آن ساده می باشد . ابتدا برنامه را از طریق این لینک دانلود و نصب کنید . دقت داشته باشید مراحل اکتیو کردن برنامه به درستی انجام شود در غیر این صورت امکان دانلود وجود نخواهد داشت . 

1. بعد از دانلود و کرک برنامه را باز کنید .  

دانلود از یوتیوب 1

2. به وب سایت YouTube رفته و کلیپی که قصد دانلود آن را دارید باز کنید . به محض لود شدن برنامه 4K Video Downloader به صورت پیش فرض لینک را بررسی کرده و یک پنجره همانند تصویر زیر باز می شود . 
اگر برنامه به هر دلیلی لینک را به صورت اتوماتیک شناسایی نکرد خودتان از طریق آدرس بار لینک را کپی کنید و با کلیک بر روی آیکون Paste Link آن را به برنامه اضافه کنید .  

 دانلود از یوتیوب 2

 دانلود از یوتیوب 3

3. کمی این مرحله زمان می برد . بعد از چند ثانیه پنجره ای باز می شود که این امکان را به شما میدهد ویدئو را با کیفیت های مختلف بتوانید دانلود کنید . کافیست فرمت مورد نظر را انتخاب کرده و بر روی کلید Download کلیک کنید .  

 دانلود از یوتیوب 4

4. بالای صفحه با استفاده از کلید Pouse امکان متوقف کردن دانلود وجود دارد . همچنین علامت ضربدر نیز به طور کامل دانلود را حذف می کند . 

 دانلود از یوتیوب 5

لطفا نظر خودتان را برای ما ارسال کنید تا نقاط قوت و ضعف مطالب مشخص شده و در جهت بهبود کیفیت محتوای سایت بتوانیم قدم موثر تری برداریم  . 

 


مطالب مرتبط

آموزش دانلود از یوتیوب بدون نرم افزار

آموزش جدا کردن کلمه یا متن بعد از کارکتر خاص در اک

آموزش استفاده از فلش مموری در اندروید

نظرات (0)

دارای رتبه 0 بواسطه 5 بر اساس 0 رأی
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

  1. ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان -
Rate this post:
0 Characters
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما